به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در سفرهای استانی هیات دولت با اشاره به کسب رتبه برتر ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در ۱۲ سفر استانی ریاست محترم جمهوری و هیات دولت، گفت: از اقدامات مهمی که در این ستاد صورت پذیرفت ابتکار ایجاد کارگروههای «صدای مردم» بود که در راستای شناسایی و احصاء مشکلات عمومی و عامالمنفعه استانها تشکیل شد و بسیاری از مشکلات و مطالبات مردمی از طریق آنها رسیدگی و تعیین تکلیف میشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جلسات برگزار شده توسط ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی مسئله محور بود ادامه داد: در طول سفرهای استانی برای حل و فصل مسائل و مشکلات گروهکهای مختلف مردم با موضوعات مشترک که گاهی سالهای طولانی لاینحل باقی مانده بود توانستیم جلسات متعددی با رویکرد حل مسائل برگزار شد که با اهتمام جمعی منتج به نتیجه شده است.
وی اضافه کرد: دعوت از مدیران سایر دستگاههای اجرایی و انجام تمهیدات لازم برای فراهم آوردن فضاهای مناسب جهت استقرار ستاد و نحوه چیدمان نیروی انسانی و طراحی محیط برای تسهیل در روند رسیدگی به درخواستها و شکایات مردمی منجر به افزایش تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به حجم کثیری از مراجعات مردمی در سفرهای استانی شد.
به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، مسئول ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه راه اندازی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) در ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی و ثبت مستقیم درخواستهای مردمی از جمله اقدامات مثبت ما در این ستاد بود، اظهار کرد: همه اعضای ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در رسیدگی به این درخواستها با جدیت کامل به کار مشغول بودند.